Kategórie

Štandardné doručenie kuriérom

 - Objednaný tovar vám doručíme najneskôr do 2 pracovných dní  v rámci celej Slovenskej republiky, pokiaľ si tovar objednáte do 11-tej hodiny a je skladom

- Tovar bude doručený po prvé uzamykateľné dvere

- Vami objednaný tovar bude doručený kuriérskymi spoločnosťami : Geis, Slovenská pošta, DPD, Toptrans alebo DOMOSS dovozom.

- Cena dopravy bude závislá od hmotnosti a miesta resp. štátu doručenia pričom najnižšia cena dopravy je stanovená na 3,19€ + 1€ ak je dobierka.

Odberné miesto: BalíkoBOX 24/7 a pošta (nasledujúci deň) - platí iba pre malé zásielky do 30kg (vybrané pošty) okrem keramiky.
Vďaka Slovenskej pošte budete mať svoju zásielku už v nasledujúci pracovný deň! Nechajte si ju poslať na vybranú poštu, kde si ju vyzdvihnete kedykoľvek počas otváracích hodín, alebo zvoľte doručenie do BalíkoBOXu – zásielku si tak môžete vyzdvihnúť 24 hodín denne počas 3 dní (ak tak neurobíte, zásielka na vás až 18 dní počká na priradenej pošte). Na uloženie zásielky vás upozorníme SMS správou.

Osobný odber

Možný po telefonickej alebo emailovej dohode v centrálnom sklade Madunice. Vyzdvihnutie je možné v našom centrálnom sklade v čase medzi 13:30h - 15:30h. Pri osobnom odbere je účtovaný jednorázový manipulačný poplatok 1€ a tovar je možné platiť v hotovosti.

Vyzdvihnutie je na adrese :

Sklad Madunice

Kostoľanská 541/3,
922 42 Madunice

tel./fax: 033 77 81 271

Odber v časoch:

Pondelok – Piatok 13:30 - 15:30



Expresná doprava

Vami objednaný tovar, ktorý máme skladom, vyexpedujeme do 48 hodín priamo k Vám.

Tovar doručujeme nielen v rámci Slovenskej republiky.

- Vami objednaný tovar vieme vyexpedovať spoločnosťou DPD aj do iných krajín ako je Slovenská republika a to všetky krajiny vrámci Európskej únie do váhy max. 31,5kg a taktiež rozmerovými obmedzeniami.

- Bližšie informácie Vám poskytneme na info@domoss.sk príp. 033/77 44 804.

- Cena dopravy bude závislá od hmotnosti a miesta resp. štátu doručenia pričom najnižšia cena dopravy je stanovená na 3,19€ + 1€ ak je dobierka.


Doručovali sme tovar do týchto krajín :

Španielsko
Česká republika
Poľsko
Lotyšsko
Rakúsko
Taliansko
Fínsko
Írsko
Nemecko

Upozornenia !!!


Ako postupovať v prípade, ak Vám prepravca doručí poškodený tovar.

Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím pozorne skontrolujte dodaný tovar.

Zásielku, ktorá sa na prvý pohľad vyzerá ako poškodená – poškodený obal, nepreberajte.

Ak je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti informovať, čo najskôr prepravcu, alebo našu spoločnosť prostredníctvom e-mailu.

Slovenská pošta - najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky, ak ide o reklamáciu poškodenia obsahu alebo poškodenia s úbytkom obsahu zásielky, ktoré nebolo zrejmé pri jeho dodaní (reklamáciu môžete uplatniť na ktorejkoľvek pošte)

Slovenská pošta (balíkomat) - pri doručení do Balíkomatu neopúšťajte priestor pokrytý jeho kamerami a skontrolujte vonkajšie balenie. Ak nesie známky poškodenia alebo nepovolenej manipulácie, uplatnite reklamáciu na obrazovke Balíkomatu - následne balík vrátite naspäť do prepážky.​

DPD – oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode.

GLS - oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode

GEIS - oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode.

Toptrans - oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode.

- Pri doručení dôkladne skontrolujte balenie (aj zospodu). Ak zistíte, že balenie nesie známky mierneho poškodenia, zásielku preberte, ale uveďte poškodenie do preberacieho protokolu. Ak zistíte, že balenie nesie známky vážneho poškodenia, zásielku odmietnite a informujte nás emailom.

- Reklamácie mechanického poškodenia tovaru, ktoré neboli zjavné pri jeho prevzatí, je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu po prevzatí tovaru, najneskôr do 24 hodín od jeho prevzatia. Neskoršie reklamácie si bude môcť kupujúci uplatniť len ak preukáže, že reklamované vady mal tovaru už v čase jeho prevzatia kupujúcim od dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie tovaru v priebehu dopravy nesie dopravca. Prepravovaný tovar je poistený.

- Po doručení bezodkladne a dôkladne skontrolujte obsah balíku. Ak dodatočne zistíte, že tovar je poškodený alebo nekompletný, kontaktujte nás emailom. Reklamácie tohto charakteru prijímame maximálne do 24 hodín od doručenia.

- Pokiaľ požadujete odvoz starého elektrospotrebiča, tento musí byť ešte pred príchodom kuriéra odpojený od všetkých sietí (elektrina, voda, plyn, atď.) a vymontovaný, so zaistenými otvárateľnými časťami (napr. zalepiť dvierka). Odvoz starého spotrebiča je spoplatnený sumou 9,9€ ako prepravné.

- Odporúčame, aby ste si po dobu 14 pracovných dní ponechali všetky obalové materiály, v ktorých bol výrobok alebo jeho súčasti dodané. Taktiež odporúčame veľmi opatrné zaobchádzanie s výrobkom počas tejto doby a ponechať všetky ochranné fólie na tovare. Pokiaľ sa rozhodnete výrobok do 14 pracovných dní vrátiť, je dôležité, aby bol nepoškodený, neniesol známky používania a bol v kompletnom balení (Obchodné podmienky, čl. 5, ods. 3).