Tovar

  • Informáciu o počte kusov na skade sa snažíme aktualizovať priebežne počas dňa.
  • Tovar sa môže predať aj na predajni, aj keď má zákazník vytvorenú objednávku.

Dostupnosť tovaru

Áno, tovar s týmto označením je reálne skladom u nás. Po rozkliknutí „overiť dostupnosť“ je možné zistiť, na ktorých skladoch sa tovar nachádza a v akých množstvách. Môže sa však stať, že tovar uvádzame skladom a je viac objednávok ako je tovaru na sklade, v tomto prípade vybavujeme zákazníkov postupne podľa toho, v akom poradí prišli objednávky, ostatní zákazníci budú telefonicky kontaktovaní o ďalšom naskladnení tovaru (pozri nasledujúcu otázku)

Je to individuálne, záleží na dodávateľovi konkrétnej značky tovaru. E-mail notifikáciou Vám oznámime, že je tovar momentálne vypredaný. Tovar pre Vás objednáme u dodávateľa, zvyčajné naskladnenie tovaru býva 7 dní. Ak bude naskladnenie trvať dlhšie ako 7 dní, kontaktujeme zákazníka. V prípade, že tovar nebude mať dodávateľ už skladom, navrhujeme alternatívu.

Tovar doručíme zvyčajne do 7 dní na Vami uvedenú adresu, prípadne na Vami zvolenú pobočku na osobný odber.

V tomto prípade treba postupovať nasledovne:

  • kliknúť na tlačidlo „Zistiť dostupnosť“ – automaticky Vás presmeruje na odosielanie e-mailu,
  • vyplniť svoj e-mail a odoslať,
  • budeme Vás kontaktovať hneď ako zistíme dostupnosť u dodávateľa.

Prednostne platí informácia, ktorá je uvedená na našej stránke www.topkupelna.sk, snažíme sa aktualizovať informácie o produktoch a ich skladových zásobách priebežne počas celého dňa.

Popis a technické špecifikácie

Obrázok je iba ilustračný, ale snažíme sa k produktom priradiť obrázky podľa modelu priamo od výrobcu. Ak máte špeciálnu požiadavku ohľadom vizuálneho stavu výrobku, spýtajte sa nás na topkupelna@domoss.sk.

Ak ste nenašli informáciu o produkte, ktorú hľadáte na našej stránke www.topkupelna.sk, ani na stránkach výrobcov, môžete svoju požiadavku napísať e-mailom na topkupelna@domoss.sk, kde Vám radi a ochotne poradia ohľadom technických vlastností produktu.
Našli ste v našom popise výrobku chybu? Kontaktujte nás topkupelna@domoss.sk

Popis výrobku sa vždy, ako aj obrázok snažíme dodávať na webovú stránku od výrobcov. Ak nájdete rozdiely v popise, je možné si popis výrobku overiť aj na stránkach výrobcu alebo nás kontaktujte na topkupelna@domoss.sk.

Výrobky 2. triedy majú určité drobné poškodenia, ktoré však nemajú vplyv na ich funkčnosť. Väčšinou ide o vystavené produkty na našich kúpeľňových štúdiách, produkty s poškodeným obalom alebo estetickou vadou. Na produkty 2. triedy sa vzťahuje 2-ročná záruka, ak nie je uvedené inak. Po zakúpení tovaru nie je možné uplatniť reklamáciu na poškodenie, v dôsledku ktorého bol výrobok zaradený do 2. triedy.


Objednávky a dodanie

Dôležité upozornenie! Poznámka v košíku neslúži pre kuriéra! Čas doručovania nevieme ovplyvniť.

Ak si objednáte tovar do 11:00 hod. doobeda a tovar je skladom na centrálnom sklade, alebo na jednej z našich pobočiek – tovar odovzdáme prepravnej spoločnosti najneskôr do 48 hodín (v prípade dobierky, alebo úspešnej online platby). Tovar z objednávky bude dodaný externou prepravnou spoločnosťou (ak nie je dohodnuté inak = platí iba pre Piešťany a okolie). V priebehu nasledovných pracovných dní budete kontaktovaný prostredníctvom SMS/e-mail o odoslaní a doručovaní zásielky. čítaj „Dôležité upozornenie v prípade nedoručenej zásielky“)

Ak bol tovar skladom na jednej z našich pobočiek alebo na centrálnom sklade a po spárovaní platby s objednávkou tovar odovzdáme do 24 hodín prepravnej spoločnosti, ktorá bude následne tovar doručovať. Upozorňujeme, že platbu musíme mať v systéme spárovanú s Vašou objednávkou (toto párovanie platieb vykonáva naše ekonomické oddelenie) V prípade nejasností s doručením (čítaj „Dôležité upozornenie v prípade nedoručenej zásielky“)

Ak bol tovar skladom na jednej z našich pobočiek alebo na centrálnom sklade a dostaneme „Pokyn na vyskladnenie“ od splátkovej spoločnosti tovar odovzdáme do 24 hodín prepravnej spoločnosti, ktorá bude následne tovar doručovať. (čítaj „Dôležité upozornenie v prípade nedoručenej zásielky“)

Na Váš e-mail dostanete potrebné informácie na platbu bankovým prevodom. Ak si želáte platiť na dobierku, pripravte si číslo Vašej objednávky a kontaktujte nás na topkupelna@domoss.sk alebo na telefónnej linke +421337744804.

Pripravte si čísla Vašich objednávok a kontaktujte nás na topkupelna@domoss.sk alebo na telefónnej linke +421337744804.

Pripravte si číslo Vašej objednávky, ktorú chcete zrušiť a kontaktujte nás na +4217744804 alebo topkupelna@domoss.sk. V prípade, že sme tovar už odovzdali prepravnej spoločnosti a Vám prišla SMS/EMAIL s informáciou o doručovaní, je nutné aby ste kontaktovali prepravnú spoločnosť a zásielku zrušili u nich vopred – kontakty na prepravnú spoločnosť TU, alebo jednoducho zásielku pri doručovaní odmietnite.

Zmenu dátumu respektíve hodiny doručenia tovaru je potrebné dohodnúť priamo s prepravnou spoločnosťou, ktorá zásielku doručuje, alebo s ich kuriérom, ktorý sa s Vami skontaktoval ohľadom doručovania určenej zásielky. V prípade, že kontakt na kuriéra nemáte použite infolinku prepravnej spoločnosti. Kontakty na prepravnú spoločnosť TU.

Existujú dva prípady:

  • tovar sme už odovzdali prepravnej spoločnosti a Vám prišla SMS/e-mail notifikácia s informáciou o doručovaní, je nutné kontaktovať prepravnú spoločnosť – TU
  • tovar sme ešte neodovzdali prepravnej spoločnosti: pripravte si číslo Vašej objednávky kontaktujte nás na +421337744804 alebo topkupelna@domoss.sk.

V prípade iných ako vyššie uvedených zmien v objednávke (tel. kontakt, doplnenie výrobkov a iné) nás kontaktujte na +421337744804 alebo topkupelna@domoss.sk.

Osobné odbery na pobočkách

Tovar je možné si vyzdvihnúť až po SMS/e-mail avizácii, skôr nie. Objednávka je aktívna 7 kalendárnych dní, po 7 dňoch objednávku zrušíme, ak nie je dohodnuté inak.

Ak ste si zvolili platbu v hotovosti (čiže platbu na predajni) je možné objednávku zaplatiť priamo na kase v hotovosti ale aj platobnou kartou, či kombinovane spomínanými platbami. Príklad: Mám tovar v hodnote 150€, 100€ viete zaplatiť v hotovosti a 50€ doplatíte platobnou kartou priamo na predajni. Takisto viete tovar uhradiť aj vopred bankovým prevodom vopred, alebo online platbou vopred – všetky možnosti máte uvedené v košíku, stačí si vybrať.

Tovar vieme presunúť z jednej pobočky na druhú na osobný odber. Tovar si môžete osobne vyzdvihnúť až po SMS/e-mail avizácii, skôr iba po telefonickom/písomnom dohovore. Presun tovaru zvyčajne trvá 2 pracovné dni, ale doba sa môže predĺžiť.

Číslo zásielky dostanete do SMS/e-mail od prepravnej spoločnosti.

Ak Vás kuriér nezastihne na adrese ani na telefónnom čísle, takúto zásielku prepravná spoločnosť doručuje nasledujúce 2 pracovné dni (GEIS, GLS a DPD); Slovenská Pošta takúto zásielku automaticky uloží na pobočke Sl. pošty (podľa PSČ z objednávky) = je možné vyžiadať opätovné doručenie zásielky (nutné číslo zásielky; tel. kontakt: 0850 122 413), alebo si ju osobne vyzdvihnúť na pobočke Sl. pošty, na ktorej bola zásielka uložená.

Na základe čísla zásielky môžete sledovať pohyb Vašej zásielky tu:

Ak sa Vám nezobrazil žiadny pohyb zásielky a tovar dlhšiu dobu prepravná spoločnosť nedoručuje (viac ako 3 pracovné dni), pripravte si číslo zásielky a kontaktujte prepravnú spoločnosť na telefónnom čísle alebo emailom:

  • GEIS - 18 181; info@geis.sk
  • GLS - +421 45 52 42 500 alebo 18 585; inform@gls-slovakia.sk
  • Slovenská Pošta - 0850 122 413; zakaznickyservis@slposta.sk
  • DPD – 0850 373 373 alebo 18 373; dpd@dpd.sk

O cenách prepravného SR

  • V košíku máte viac položiek, na niektorú z položiek je naviazaná cena za prepravné.
  • Stránka je za-cacheovaná – v tomto prípade si tovar objednajte a cena prepravného sa Vám vymaže automaticky po odoslaní objednávky.

O cenách prepravného do zahraničia

Áno doručujeme tovar aj do zahraničia v rámci Európskej únie. Tovar sa nám podarilo úspešne doručiť do krajín: Írsko, Rakúsko, Česká republika, Nemecko, Francúzsko, Taliansko, Veľká Británia, Estónsko, Litva, Maďarsko, Poľsko, Španielsko, Slovinsko, Švédsko a mnoho ďalších.

Ceny prepravného sú individuálne, záleží od miesta dodania (mesto, PSČ), hmotnosti tovaru a rozmerov tovaru. Radi vám cenu vypočítame, napíšte e-mail na info@domoss.sk Tovar s hmotnosťou do 30 kg a rozmermi do 80x60x200 cm (šxvxd) posielame do Českej republiky s cenami prepravného platnými ako pre Slovenskú republiku!

O zľavách

Zľavový kupón môžete nájsť v našich newslettroch.

Áno. V prvom kroku košíku môžete zadať číslo Vašej karty Sphere. Zľavu uvidíte okamžite v košíku.


Doplnkové služby

Nákupy na splátky

Ponúkame v košíku možnosť nákupu na splátky v splátkovej spoločnosti - Cofidis. V košíku v kroku “Platba” si môžete vybrať splátkovú spoločnosť, ktorá Vás automaticky presmeruje na posledný krok v objednávke a to potvrdenie objednávky s povinnosťou platby. Následne budete presmerovaný k vypísaniu formuláru žiadosti o pôžičku, pôžička bude schválená alebo zamietnutá splátkovou spoločnosťou. Ak budete mať schválenú pôžičku, čakáme na “Pokyn na vyskladnenie” od splátkovej spoločnosti, na základe ktorého tovar dávame na expedíciu. Akontáciu platíte na dobierku kuriérovi. Objednávka so zamietnutou pôžičkou bude z našej strany zrušená.


Online grafický návrh

Grafický návrh je veľkou výhodou pre všetkých. Takto budete vopred vedieť, čo je potrebné upraviť. Grafický návrh sa týka nielen priestorového usporiadania kúpeľne, ale zosúľaduje aj jednotlivé sanitárne prvky, zladenie s farbami obkladov a dlažieb a môže pomôcť aj pri hľadaní doplnkov.

  • Predtým, ako vypracujeme 3D návrh kúpeľne, potrebujeme pôdorys miestnosti spolu so zaznačením: prívodu vody, odtoku vody, elektriny, radiátora, umiestnenia dverí a okien, otovrov, prímuroviek s ich rozmermi, zmeranie svetlej výšky kúpeľne (výška stropu).
  • Ak nemáte pôdorys miestnosti, viete si ho jednoducho nakresliť. Stačí, ak zmeráte vzdialenosti medzi stenami a ich výšky. Nezabudnite pritom zaznačiť aj prívod a odvod vody, elektriny, radiátor, umiestnenie dverí a okien. Vzdialenosť okien a dverí od rohu stien a ich rozmery, pri oknách je potrebná aj výška okna a výška parapetu od zeme Ak sa kúpeľňa nachádza v podkroví, je dôležité zmerať aj rez a okótovanie zošikmenia.
  • kompletné vybavenie do kúpeľne,
  • plán pokládky,
  • technické podklady k vybranému sortimentu s dodaním.

3D grafický návrh vrátane technických podkladov a kladačského plánu je spoplatnená a odovzdáva sa pri zálohovej platbe (v košíku) za tovar, ktorý si od nás budete brať. Cena za samostatné vypracovanie jedného grafického návrhu bez odberu tovaru je 100 EUR za jednu miestnosť, v prípade WC je cena 50 EUR. Ak si u nás následne tovar kúpite, odpočítame vám 50 EUR, v prípade len sanity alebo obkladov odpočítame 30 EUR z vopred uhradenej vizualizácie.

Vaše pripomienky vieme zapracovať do navrhnutej vizualizácie. Prvú úpravu máte v cene a každá ďaľšia je spoplatnená podľa cenníka.

Po odovzdaní všetkých podkladov spracujeme vizualizáciu kúpeľne, ktorá Vám bude zaslaná e-mailom na schválenie. Doba vypracovania 3D vizualizácií je 2-4 pracovné dni, v závislosti od náročnosti.

Stačí, ak vyplníte kontaktný formulár a nahráte svoj pôdorys alebo skicu. Ak ste si už vybrali sortiment z nášho e-shopu, do poznámky vložíte linky s vybraným sortimentom. My sa vám následne ozveme s ďalším online postupom prác.