Reklamačný formulár

Na čo slúži reklamačný formulár a v akých prípadoch je potrebné ho vypísať sa dozviete v nižšie uvedených bodoch:


Reklamácia tovaru v záručnej dobe

Reklamácie priamo u výrobcov

Doručený poškodený/ iný/ nekompletný balík

Odstúpenie od zmluvy


K tovaru je nutné priložiť (pribaliť) kópiu dokladu o kúpe (kópiu faktúry/kópiu bloku). Bez tohto dokladu nebudeme reklamáciu alebo odstúpenie od zmluvy akceptovať a tovar bude vrátený naspäť odosielateľovi!


A. V ktorých prípadoch vypisujete reklamačný formulár?

  • vyplňte reklamačný formulár s názvom "Reklamácia tovaru v záručnej dobe"
  • tovar riadne zabaľte,
  • odošlite poštou na adresu DOMOSS Technika, a. s., Bratislavská 11/A, Piešťany 92101 DOPORUČENE (podací lístok si uschovajte), alebo môžete tovar reklamovať na našich pobočkách osobne,
  • k tovaru pribaľte kópiu faktúry a sprievodný list o reklamovanej závade spotrebiča,
  • ihneď ako tovar preberieme, vystavíme reklamačný protokol a Vami reklamovaný tovar posielame do servisu na posúdenie.

  • vyplňte reklamačný formulár (uveďte číslo účtu),
  • tovar uveďte do pôvodného stavu (v prípade, ak tovar neuvediete do pôvodného stavu, budú Vám účtované náklady na uvedenie do pôvodného stavu)
  • zabaľte a odošlite poštou na adresu DOMOSS Technika, a. s., Bratislavská 11/A, Piešťany 92101 DOPORUČENE (podací lístok si uschovajte).
  • pribaľte kópiu faktúry (dobierky nepreberáme!)
  • peniaze vrátime na účet do 14 dní od odoslania tovaru (v prípade odstúpenia od zmluvy)
  • v prípade výmeny tovaru za drahší/lacnejší model Vás budeme kontaktovať,
  • tovar, ktorý nie je možné vrátiť ani vymeniť nájdete TU

B. V ktorých prípadoch nevypisujete reklamačný formulár?

  • kontaktujete servis príslušnej značky.

  • teda na predajni, na jednom z našich kuchynských/kúpeľňových štúdií, prostredníctvom B2B,...,
  • inak ako prostredníctvom internetovej objednávky cez www.domoss.sk, www.topkupelna.sk.